Sunday, January 07, 2007

درسی برای مدعی!

هیچ راهی برای اینکه به آدم ثابت بشه که چقدر ادعاهاش در مورد هر چیزی درست و واقعی و قابل اجراست، بهتر از این نیست که آدم اول خودش گرفتار همان ادعاها بشه.
نمونه همین بنده که به شهادت بیشتر دوستان از همان آغاز پدیده وبلاگ نویسی بارها گفته ام و نوشته ام که یکی از مهمترین حسن های وبلاگ خلاصه نویسی و ساده نویسی است، وقتی خودم پس از چند سال وبلاگ خوانی شروع به وبلاگ نوشتن می کنم، همه حرف ها و عقاید خودم را فراموش می کنم که وبلاگ روزنامه نیست که جلو قلم را ول کنی که هر چه خواست طولانی بنویسد .
نتیجه می شود اینکه با اولین نوشته مثلا جدی (پست قبلی)، گله های کاملا به جای دوستان در می آید که دیدی شعار می دادی.
ممنون از همین چند دوست نازنینی که تذکر فرمودند. و اول از همه این ایشان.
بر روی چشم. سعی می شود رعایت شود





3 comments:

Majid Zohari said...

و البته محمّد عزِيز، خدمتت اعتراف کنم که خودم هم از اين قاعده مستثنا نيستم! باور کن نوشته گاهی چون آبشار از انسان سر می‌ريزد و جلوی‌اش را نمی‌شود گرفت.

شاد می‌خواهمت و برقرار.

Anonymous said...

هرچه از دوست رسد نکوست. ولي البته حق با شما و دوست محترمتان است. وبلاگ نويس ها و وب لاگ خوان ها هم خيلي کم حوصله اند و اهل خوندن مطلب بلند نيستند.

Anonymous said...

محمد عزیز سلام
چقدر خوشحال شدم وقتی خبر وردودت به دنیای بلاگ را شنیدم.مدتی است که گپ وگفتی نداشتیم و دلم حسابی برایتان تنگ شده از نوشته هایت استفاده کردم اما نمیدونم چرا تصاویر کتاب دوم هرچه کردم باز نشد.حتما اینجا مشتری پرو پا قرص خواهم بود. به امید دیدار.
مجید ناگهی